Test practic în comerţul electronic

comertul-electronic-afaceri-de-comanda-prin-posta-4.0.jpg

Managamentul ambalajelor şi logistica deja la 4.0? Comerţul online creşte continuu în ultimii ani. Astfel cresc şi volumele de ambalaje şi expedieri. Anul trecut acestea au fost cu 5,9 procente mai mari decât anul precedent. Ce înseamnă asta pentru comercianţii online şi clienţi?

"Am derulat un test practic în comerţul online pentru a afla răspunsurile", informează Björn Bartram, senior manager THIMM. "Ca date de bază am cercetat branşele cu cele mai mari venituri ale comercianţilor online de TOP. Pentru a obţine rezultate realiste, am simulat o zi normală. Am plasat circa 100 comenzi online pentru cele mai diverse produse de uz privat. Timpii de livrare: 1 până la 24 zile lucrătoare. Deja la costurile de livrare existau diferenţe spectaculoase. O galerie de perdele în valoare de 14,00 euro ne era livrată gratis, pentru 4,95 euro, dar şi pentru 34,95 euro. Cum justifică magazinele online aceste diferenţe? Există potenţiale de optimizare la ambalaje, procese, service şi eficienţă?

O analiză holistică trebuie să includă mereu şi sectoarele de ambalaje şi logistică. Este important, deoarece branşele sunt mereu interdependente. Cu testul nostru practic dorim să atragem atenţia comercianţilor online asupra potenţialelor de optimizare a proceselor şi costurilor."

Ne puteţi solicita rezultatele detaliate ale testului practic ca şi broşură gratuită.

Se încarcă...