Pe 16 aprilie 2019 a venit în sfârșit vremea: A fost publicată partea a șaptea a cunoscutului serial Anno de la Ubisoft. Jocul de strategie și construcție are loc în perioada Revoluției Industriale din secolul al XIX-lea. THIMM a profitat de această ocazie pentru a dezvolta un concept de afișaj adecvat pentru filiala din Düsseldorf a producătorului francez de jocuri.
Un stand din paleți de calitate extra: Asemănător unei vitrine de afișaj, dimensiunea bazei standului din paleți este cea a unei jumătăți de euro-palet. Cu o înălțime de maxim 1600 mm, standul din paleți este un real punct de atracție.
Încă din faza de proiectare a fost important să captăm conținutul jocului și să obținem astfel o simbioză eficientă între afișaj și joc. În afară de vizualizările sub formă de castel sau vapor, a fost creată această ilustrație a unui stand de ziare în stilul secolulului al XIX-lea. THIMM și Ubisoft au creat un afișaj foarte special cu acest stand din paleți, care oferă acces cvadri-lateral.
În standul din paleți au loc 60 de DVD-uri cu jocuri și patru ediții speciale. În plus față de rafturile efective, cu ajutorul unui suport, la colțurile standului s-a creat un spațiu în care pot fi comercializate edițiile speciale ale jocului. O figurină suplimentară sub forma unui băiat preia funcția de marketing și comunicare pentru „Ediția specială Anno 1800”, având și un efect tridimensional.
Datorită acoperitorii sau carcasei potrivite, paletul este acoperit, rezultând astfel un design integrat de la palet până la capac. Cu cele patru capace fixate pe plafonul standului din paleți, raza de acțiune a acestuia este mărită, iar produsul este identificat și mai ușor.
Soluția cea mai bună pentru client? Design uimitor, identificare rapidă a produsului și mărcii, precum și o structură extraordinară a afișajului.