Activia shot reprezintă noile produse de la Danone. Pentru susținerea promovării produselor sale, brandul Activia se implică în comunicarea cu o serie de bloggeri și influenceri cunoscuţi din Cehia. Acestora le-au fost trimise pachete cu o ofertă de Activia shot timp de o săptămână. Aceştia își comunică apoi impresiile și opiniile lor pe rețelele de socializare și contribuie astfel la promovarea noilor produse. Ambalajele pentru aceste expedieri au fost realizate de THIMM folosind tehnologii moderne de imprimare digitală și ștanțarea digitală cu laser. O combinația ideală de tehnologii de producție pentru acest set limitat de ambalaje pentru a sprijini promovarea produselor.
Fiecare pachet cu Activia shot trimis influencerilor a fost personalizat. Aceasta înseamnă că numele fiecărui destinatar a fost imprimat pe pachetul aferent. Fiecare pachet a fost unic. Astfel, Activia a comunicat cu influencerii și prin intermediul ambalajelor. Tipărirea numelor pe ambalaj și personalizarea fiecărui ambalaj au fost realizate prin mijloace de de imprimare digitală. Spre deosebire de imprimarea analogică, imprimarea digitală nu necesită clișee de imprimare, iar pregătirea diverselor clișee de tipărire este o problemă de modificare a datelor. Nu există timp petrecut în așteptarea pregătirii clișeelor și nici costuri asociate cu pregătirea lor. La imprimarea digitală, nu contează câte mutații de imprimare se printează. Prin urmare, fiecare pachet poate fi imprimat diferit - cu un alt nume, un alt model, un text diferit ... Adaptat nevoilor actuale pentru a susține corespunzător promovarea produselor.
Pachetele primite de influenceri se compun din două părți: ambalajul de expediere exterior și partea fixată pe interior. Ambalajul este confecționat în totalitate din carton ecologic ondulat - fără folie, fără benzi adezive - astfel încât poate fi aruncat într-un container pentru deșeuri din hârtie și reciclat.
Pentru imprimarea cartonului ondulat a fost preferată tipărirea digitală, a cărei calitate garantează potrivirea culorilor sticlelor Activia shot de pe ambalaj cu cele ale sticlelor reale din interiorul pachetului. Ambalajul exterior este tipărit pe ambele părți. La prima vedere, fixarea interioară cu capac pare să fie imprimată pe ambele părți, dar, în realitate, acest efect a apărut abia după pliere. Fixarea este imprimată doar pe o parte.
Particularitatea acestei metode de ambalare pentru promovarea noului produs este utilizarea ștanței digitale cu laser. Pentru a crește exclusivitatea expedierii, ambalajul a fost completat cu o inscripție cu laser ACTIVIA. Inscripția este atât de plastică și face ca marca să iasă în evidență și mai mult. Imprimarea cu laser a logo-ului este o modalitate de promovare a mărcii și a produselor. Consumatorul percepe brandul vizual și tactil, iar după ce a degustat Activia shot, angrenează și al treilea simţ - gustul!
Puteți urmări contribuțiile influencerilor, de exemplu, pe Instagram în principal în secţiunea Shot-uri.