Colaborarea de succes între Biopekárna Zemanka şi societatea THIMM pack’n’display continuă. După marele succes al recipientului pentru mărfuri vrac, care a obţinut premiul Ambalajul anului 2019, vine un concept pentru vânzarea fără ambalaj, care extinde modalitatea de utilizare a containerelor. Este vorba despre un ecran ecologic şi durabil din carton ondulat, care economiseşte spaţiul comerciantului. Datorită conceptului fără ambalaj, oferta de produse este mai ușor de urmărit şi mai organizată pentru client. Pentru agenții economici, acest concept reprezintă o simplificare a activității, care nu este oferită de alte concepte de ambalare.
Conceptul pentru vânzare fără ambalaj generează un număr neprecizat de recipiente pentru mărfurile vrac, care poate fi introdus în mod convenabil în display datorită suporţilor stivuibili. Vânzătorul însuşi cere câte recipiente vrea să amplaseze în magazinul său. Oricând se pot adăuga alte recipiente cu alte tipuri sau arome şi, astfel, poate fi mulţumit un număr mai mare de clienţi. Fiecare recipient este imprimat digital cu toate datele despre produs. Pe lângă denumirea produsului, există și informații despre compoziție, valoarea nutritivă sau alte informații importante pentru client. O altă parte a conceptului pentru vânzare fără ambalaj este topper-ul în formă de baldachin, care este pur și simplu fixat pe rândul de deasupra al recipientelor. Partea de jos a conceptului pentru vânzare fără ambalaj este produsă din carton ondulat special, care este impermeabil, fapt care prelungeşte durata de viaţă a întregului display. Pe ecran este, de asemenea, şi un buzunar din carton ondulat, unde sunt amplasate materiale promoţionale pentru mărfurile oferite.
Întregul concept pentru vânzare fără ambalaj este tipărit prin imprimare digitală, care are, de asemenea, avantajul de a putea reacţiona flexibil la modificări - fie ele legislative sau de compoziţie a produsului. Se pot produce foarte ușor recipiente pentru orice serie de produse sau pentru testarea produselor noi. Fiecare comandă și fiecare recipient pot fi individualizate.