Find your beauty. Everyday. Prin acest slogan de marcă, flaconi ajunge la un mare număr de clienți. www.flaconi.de se numără printre cele mai mari magazine online pentru produse de înfrumusețere din Germania. Sortimentul său cuprinde peste 720 de mărci și 45.000 de produse. Firma flaconi oferă astfel clienților o diversitate de produse inegalabilă, menită să ofere noi inspirații în fiecare zi. Campania actuală „Ești frumos/frumoasă” urmărește să retrezească în oameni dorința de a oferi reciproc complimente, o practică deseori uitată în vremurile actuale. Complimentul reprezintă o apreciere care ne face fericiți și radioși. În fiecare trebuie trezită frumusețea interioară.
Odată cu această campanie a luat naștere și noul ambalaj flaconi, care exprimă aceste mesaje, precum și sloganul de marcă. Firma THIMM a conceput pentru flaconi un ambalaj pentru expedierea produselor de înfrumuțesare, menit pe de o parte să fie un ambasador al mărcii, iar pe de altă parte să surprindă și să încânte destinatarul printr-o experiență a despachetatului plină de emoție.
Ambalajul flaconi este o soluție triplă, compusă dintr-un ambalaj extern din carton, o umplutură flexibilă și o inserție tip grilă. Ambalajul extern al ambalajului flaconi are un strat exterior maro și un strat interior distins de culoare albă. Ambalajul flaconi este tipărit pe exterior prin imprimare directă, iar în interior prin High-Quality-Postprint (HQPP). Insertul flexibil integrat din carton ondulat fixează și protejează produsele de înfrumusețare din ambalajul flaconi pe durata transportului. Insertul flexibil din carton ondulat fixează variabil produsele flaconi de diferite mărimi, oferind astfel o protecție mare produselor din ambalajul flaconi. Insertul ambalajului flaconi este o alternativă mai ecologică față de umplutura anterioară cu folie cu bule de aer. În acest fel, s-a putut reduce și ponderea altor materiale de ambalare, iar idea de sustenabilitate este mai bine exprimată. Pentru ca produsele să nu fie fixate în ambalajul flaconi doar pe lateral, ci și pe înălțime, o inserție tip grilă completează fixarea produselor, pentru a asigura astfel o protecție maximă în timpul transportului. Inserția tip grilă din ambalajul flaconi oferă și un alt avantaj. Este imprimată digital și poate fi utilizată flexibil pentru campanii sezoniere, precum și ca suport promoțional care atrage atenția, pentru a trimite mesaje personalizate clienților. La deschiderea ambalajului flaconi, privirea cade imediat pe inserția tip grilă ca suport promoțional, care prin sloganul „Ești frumos/frumoasă!“ îl atinge emoțional pe client și îl încântă.