Organizația non-profit se numește Shop! Kompetenzcenter (odinioară se numea POPAI). Este o platformă de comunicare cuprinzătoare pentru „Marketing at Retail.“ De mulți ani firme și furnizori de servicii pentru activități extraordinare sunt premiate la Punctul de vânzare cu premiul „POPAI D-A-CH Award“. Premiile "POPAI D-A-CH Awards“ acoperă întregul spectru de servicii de marketing la punctul de vânzare.
Premierea celor mai bune soluții pentru: Materiale la punctul de vânzare, medii digitale, măsuri complexe pentru susținerea vânzărilor, Visual Merchandising, Retail Design, amenajare magazine, sisteme Shop-in-Shop și magazine flagship.
Ambalajele distinse cu premiul OBAL ROKU pot fi anunţate la competiţiile internaţionale.
Criterii de evaluare: ambalaje pentru vânzare, ambalaje de cadouri, ambalaje pentru raft şi de afişaj, materiale de ambalat, etichete, mecanisme de închidere, fixare şi alte accesorii, transport şi manipulare.
In anul 2020 THIMM a castigat 6 premii in cadrul competitiei OBAL ROKU.
Asociaţia POPAI „Point of Purchase Advertising International" acţionează pentru interesele POS ale industriei, comerţului, producătorilor de POS-uri şi prestatorilor de servicii. Ca o organizaţie non-profit activă la nivel global, POPAI este astăzi considerată a fi centrul de competenţă şi platforma extinsă de comunicare pentru „Marketing at Retail.“
Premierea celor mai bune creaţii din: materiale POS, amenajare magazine; concepte SIS, Digital Media@Retail şi Shopper Marketing.
POPAI CENTRAL EUROPE este ramura asociației internaționale POPAI în Europa centrală și organizează competiția POPAI AWARDS, unde se premiază cele mai bune idei de comunicare cu clientul. Aceasta își propune să prezinte diferite metode de promovare în magazine, cât și cele mai noi tendințe din industrie, care evidențiază publicitatea ca mijloc de comunicare cu clientul. Competiția se numără printre cele mai importante evenimente din domeniu și prezintă noi mijloace de comunicare cu clientul direct în magazin, sisteme pentru suportul vânzărilor și alte instrumente de promovare.
Ambalajele distinse cu premiul OBAL ROKU pot fi anunţate la competiţiile internaţionale.
Criterii de evaluare: ambalaje pentru vânzare, ambalaje de cadouri, ambalaje pentru raft şi de afişaj, materiale de ambalat, etichete, mecanisme de închidere, fixare şi alte accesorii, transport şi manipulare.
In anul 2019 THIMM a castigat 5 premii in cadrul competitiei OBAL ROKU.
Asociaţia POPAI „Point of Purchase Advertising International" acţionează pentru interesele POS ale industriei, comerţului, producătorilor de POS-uri şi prestatorilor de servicii. Ca o organizaţie non-profit activă la nivel global, POPAI este astăzi considerată a fi centrul de competenţă şi platforma extinsă de comunicare pentru „Marketing at Retail.“
Premierea celor mai bune creaţii din: materiale POS, amenajare magazine; concepte SIS, Digital Media@Retail şi Shopper Marketing.
Asociaţia POPAI „Point of Purchase Advertising International" acţionează pentru interesele POS ale industriei, comerţului, producătorilor de POS-uri şi prestatorilor de servicii. Ca o organizaţie non-profit activă la nivel global, POPAI este astăzi considerată a fi centrul de competenţă şi platforma extinsă de comunicare pentru „Marketing at Retail.“
Premierea celor mai bune creaţii din: materiale POS, amenajare magazine; concepte SIS, Digital Media@Retail şi Shopper Marketing.
Cu premiul Promotional Gift sunt distinse produsele care îndeplinesc în mod deosebit cerinţele pentru un articol promoţional modern şi cu caracteristici excepţionale de comunicare.
Criterii de evaluare: ideea produsului/ gradul de noutate, calitatea design-ului, coerenţa formei, calitatea finisajelor, posibilităţi de publicitate, sustenabilitate, longevitate, folosirea de materiale ecologice, transparenţă prin certificări, potenţial de comunicare, efect al reclamei şi potenţial de fidelizare a clienţilor şi faţă de marcă.
Distincţie internaţională oferită de Organizaţia Mondială a Ambalajelor (WPO).
Premiul WorldStar Packaging poate fi acordat numai ambalajelor care au fost deja distinse cu un premiu în cadrul unui concurs naţional. Câştigătorii, care se numără şi printre "Cei mai buni dintre cei buni", sunt desemnaţi de juriu pe baza criteriilor obiectiv, inovaţie şi design grafic.
Premiul Display Superstar este o competiție pentru producătorii de display-uri, producătorii de ambalaje și clienții acestora, care se acordă pe categorii.
Premiul pentru ambalaje adjudecat la nivel internaţional apreciază cele mai bune materiale, design-uri, maşini, strategii, procese şi scenarii de folosire.
Criterii de evaluare: funcţionalitate, construcţie, confort, eficacitate, grad de inovaţie, implementare în alte branşe, design, promovare vânzări, eficienţă, protecţie a produsului, optimizare a procesului, sustenabilitate, posibilitate de reciclare.
Premiul pentru ambalaje adjudecat la nivel internaţional apreciază cele mai bune materiale, design-uri, maşini, strategii, procese şi scenarii de folosire.
Criterii de evaluare: funcţionalitate, construcţie, confort, eficacitate, grad de inovaţie, implementare în alte branşe, design, promovare vânzări, eficienţă, protecţie a produsului, optimizare a procesului, sustenabilitate, posibilitate de reciclare.
Premiul DuPont Packaging este o distincţie globală pentru evaluarea materialelor de ambalaj, a proceselor, tehnologiilor şi inovaţiilor în service. Pot participa fabricanţi de articole de marcă, designeri şi fabricanţi de ambalaje din întreaga lume.
Toate contribuţiile sunt evaluate de un juriu internaţional independent renumit, care ţine cont de următoarele criterii: inovaţie, sustenabilitate, reducerea costurilor şi a deşeurilor.
Premiul FTA este cea mai importantă evaluare tehnică a performanţei de pe piaţa americană şi este recunoscut la nivel internaţional. Competiţii similare sunt distinse şi de federaţia europeană în domeniu, European Flexographic Technical Association (premiul EFTA).
În domeniul Packaging sunt evaluate mijloacele de ambalare, grafica şi materialul ambalajului. Premiul evaluează gradul de emotivitate şi funcţionalitate al ambalajelor, estetica şi sustenabilitatea ecologică şi economică.
Criterii de evaluare: calitatea design-ului, prelucrarea, selecţia materialelor, gradul de inovaţie, impactul ambiental, funcţionalitatea, ergonomia, vizualizarea utilizării, siguranţă, strategia de marcă, simbolica, aspecte de producţie şi logisitică, Design Universal.
Asociaţia industriei cartonului ondulat distinge la fiecare doi ani, în cadrul concursului său de inovaţie, toate inovaţiile excepţionale din branşă.
Sunt desemnaţi câte trei câştigători pe fiecare din cele două categorii de performanţă: depozitare, transport şi promovare a vânzărilor.