Sectorul comerțului electronic înregistrează o creștere puternică continuă. Pe o piață cu un potențial de creștere considerabil se află și un potențial foarte mare. Cumpărați ambalajele pentru comerțul electronic și logistică de la THIMM și beneficiați de soluții personalizate pentru sectorul dumneavoastră de activitate: Protejarea produselor, ambalaje inteligente, experiența despachetării, reducerea volumului de expediere, soluții de capitonare, ambalaje ca ambasador de marcă, protecție la temperaturi exterioare și multe altele. Informați-vă aici cu privire la ambalaje pentru comerțul electronic și logistică.
Primul punct de impact asupra destinatarilor în cazul unei expedieri de mărfuri este ambalajul dumneavoastră. Un ambalaj pentru comerțul electronic reprezintă de la bun început marca și societatea dumneavoastră. Clientul asociază cu acesta și calitatea conținutului. Pe lângă protejarea produsului și eficienței publicitare, ambalajul corect destinat comerțului electronic vă oferă și posibilitatea de a oferi clienților dumneavoastră o experiență de neuitat la despachetare. Căci arareori este un client atât de dispus să accepte mesajele de marcă cum este în momentul emoțional când primește cu bucurie un obiect-cadou. Design-ul individualizat care atrage atenția, calitatea excelentă a imprimării, materialele sustenabile sau abordarea personală rămân impregnate în memoria destinatarului. Folosiți ambalajul pentru comerțul electronic pentru a loializa clientul pe termen lung și pentru a crea o imagine de marcă direcționată. Vreți să influențați în mod pozitiv așteptările clienților dumneavoastră?
Pentru a preveni furtul sau manipularea pe parcursul expediției, puteți cumpăra de la THIMM ambalaje inovatoare pentru comerțul electronic: aceste ambalaje sunt construite cu sisteme de închidere originale și pot fi închise fără a fi necesară lipirea. Spre deosebire de benzile adezive și de prindere, astfel de ambalaje cu sistem de închidere de siguranță nu pot fi deschise fără a fi distruse. Astfel ambalajele pentru comerțul electronic rămân închise și sunt protejate față de deschiderea neautorizată pe durata întregului transport.
Avantajul: La primirea mărfii, destinatarul își dă seama imediat de integritatea ambalajului și de starea intactă și originală a mărfii.
Ambalajele destinate comerțului electronic trebuie să facă față impactului extern pe parcursul întregului lanț logistic, să asigure o stabilitate suficientă pe termen lung și să garanteze o protecție extinsă a produsului.
Grație fixării integrate în ambalajele destinate comerțului electronic puteți expedia produsele dumneavoastră în condiții de siguranță și protecție. Astfel de funcții inovatoare de fixare din carton ondulat sau din materiale multiple se ajustează în mod flexibil și sigur la produsele dumneavoastră. Din punct de vedere constructiv acestea sunt variabile pentru mărimi și forme diferite de produs. Astfel cresc eficiența materialelor și gradul de utilizare al volumului ambalajelor pentru comerțul electronic, ceea ce se reflectă ulterior în economii pentru dumneavoastră.
Ambalajele destinate comerțului electronic oferă posibilități excepționale pentru a oferi destinatarului o plusvaloare: o structură de ambalare combinată cu un design inovator, ce poate fi utilizată de mai multe ori. Exemple clasice pentru astfel de utilizări multiple ale ambalajelor pentru comerțul electronic sunt ambalajele de retur sau ambalajele-cadou. Construcțiile versatile ale ambalajelor pot genera și alte scopuri de utilizare, de exemplu un ambalaj pe post de raft sau jucărie.
Pentru a genera o plusvaloare proprie, construcția poate genera multe suprafețe imprimabile. Pe acestea pot fi plasate mesaje publicitare, măsuri de loializare față de marcă, jocuri cu premii și acțiuni și multe altele.
În magazinul nostru online KARTONARA® găsiți ambalaje standardizate destinate comerțului electronic pentru expedierea sub forma de colete, pachete, expedieri de mărfuri sau scrisori. Aceste ambalaje sunt adecvate pentru produse de dimensiuni și forme diferite.
Puteți cumpăra online și accesorii generatoare de plusvaloare pentru ambalajele dumneavoastră destinate comerțului electronic: printre acestea se numără de exemplu foliile cu bule de aer și pernele de aer, fulgi pentru ambalat, mătase și pături de ambalat și materiale de închidere.
Microchipurile, codurile electronice bazate pe aplicații și electronicele imprimate oferă posibilități nesfârșite pentru a face ambalajele smart și digitale. De exemplu ambalajele smart destinate comerțului electronic permit implementarea de sisteme track-and-trace fără întreruperi și în timp real. Deoarece un cod poate fi utilizat o singură dată este garantată și originalitatea produsului.
În mod alternativ puteți folosi ambalaje destinate comerțului electronic pentru a crea o poveste digitală, pentru a vă adresa clienților dumneavoastră în mod eficient. Astfel puteți crea o lume digitală nouă și unică în jurul mărcii dumneavoastră: de la simulări de produse extinse virtual sau linkuri către alte produse similare, respectiv complementare. Trimiterea către comunitățile digitale oferă posibilitatea de a face un schimb intens de experiență.
Prin intermediul ambalajelor digitalizate destinate comerțului electronic puteți să vă diferențiați în mod inovator și în același timp puteți oferi destinatarilor plusvaloare unică:
Alimentele, produsele medicinale și farmaceutice sunt sensibile la temperatură. Ambalajele destinate comerțului electronic cu temperatură dirijată sunt adecvate pentru asigurarea unei expedieri în condiții de stabilitate a temperaturii pentru produse congelate și răcite.
Astfel de ambalaje destinate comerțului electronic reglează, în combinație cu elementele de răcire, temperaturile pe durata transportului. Este posibilă inclusiv combinarea cu produse nerăcite în același ambalaj destinat comerțului electronic. Ambalajele destinate comerțului electronic asigură pentru produsele dumneavoastră o siguranță individuală a temperaturii pe durata mai multor ore.
Ambalajele destinate comerțului electronic pot fi supuse, printre altele, testului de cădere prin care sunt simulate condiții realiste pe durata expedierii. Acest test simulează căderea liberă a unui ambalaj destinat comerțului electronic pe muchii, colțuri sau fețe. Pentru efectuarea acestui test, ambalajul destinat comerțului electronic, umplut cu produsele respective, este lăsat să cadă de la o înălțime predefinită.
Pentru a testa acțiunile de frânare și încărcarea ambalajelor, sunt efectuate simulări de transport în anumite condiții climatice. În cadrul acestora se simulează manipularea și expedierea pe cale rutieră, navală, feroviară sau aeriană a produselor în ambalajele destinate comerțului electronic. Așa-numitul test swing vertical oferă de exemplu informații privind influențele la care sunt supuse ambalajele pentru comerțul electronic și produsul.
Ambalajele destinate comerțului electronic sunt o parte esențială a comunicării de marcă. Acestea sunt parte din înscenarea de marcă și susțin crearea unei loialități față de marcă.
Astfel ambalajele pentru comerțul electronic reprezintă un canal de comunicare eficient cu destinatarul. Având un design atrăgător al ambalajelor, o calitate excepțională a imprimării, ambalajul transportă în fapt marca dumneavoastră și crește valoarea produselor dumneavoastră.
Imprimarea digitală vă oferă cele mai bune avantaje pentru a genera cel mai mare potențial posibil din ambalajul dumneavoastră pentru comerțul electronic:
Subiectul „trasabilitate” este foarte important în comerțul electronic și în cazul alimentelor. În acest scop, făcând uz de cea mai nouă tehnologie de imprimare, pe imaginea imprimată pe ambalajul pentru comerțul electronic pot fi integrate coduri invizibile. Acestea livrează multe informații și oferă multe avantaje: