Stimularea vânzărilor

verkaufsfoerderung-kaufanreize-abverkauf-aktionen-verpackungen-promotion-THIMM.jpg

Măsurile de stimulare a vânzărilor sunt aplicate direct la punctul de vânzare (point of sale): se dorește ca clientul să fie motivat aici să cumpere respectivul produs. Produsele dumneavoastră de calitate și marca dumneavoastră contribuie la realizarea acestui obiectiv. Folosiți ambalaje, display-uri de mărfuri și decorațiuni pentru o prezentare perfectă! Acestea sunt de obicei mai avantajoase din punctul de vedere al costurilor decât reclama tipică.

Definiția promovării vânzărilor

Promovarea vânzărilor este cunoscută în politica de comunicare și sub termenul de promoție comercială sau Sales Promotion. Promovarea vânzărilor se referă la toate măsurile care promovează vânzările în comerțul cu amănuntul prin stimuli suplimentari de cumpărare.  

Adesea sunt instrumente de promovare a vânzărilor pe o durată limitată, care urmăresc un obiectiv stabilit. Exemple de promoții ale vânzărilor includ utilizarea ambalajelor Shelf Ready pentru o disponibilitate optimă a produsului, campanii de degustare la Punctul de Vânzare, afișaje publicitare cu plasare secundară, campanii de promovare cu cadouri cum ar fi articolele publicitare și multe altele.

Promovarea vânzărilor: Calendarul de Advent ca promoție

Calendarele de Advent s-au bucurat de o mare popularitate în ultimii ani și promovează vânzările în perioada premergătoare Crăciunului:   Producătorii de marcă, ce urmăresc sustenabilitatea în promovarea vânzărilor, folosesc materiale naturale cum este cartonul ondulat. De exemplu, THIMM a dezvoltat și a produs o acțiune de promovare a vânzărilor folosind ondulele E laminate offset. Structura interioară a acțiunii de promovare a vânzărilor a constat, de asemenea, din carton ondulat și poate fi eliminată cu ușurință de consumator după Crăciun.

Promovarea vânzărilor: Campanii de degustare în comerțul cu amănuntul

Prin campanii de degustare în supermarketuri puteți convinge consumatorii de calitatea produselor dvs. Acest tip de promovare a vânzărilor este adesea utilizat pentru lansările de produse. În mod ideal, aceste măsuri de promovare a vânzărilor includ și componentele de marcă și de produs.
De exemplu, THIMM a conceput standul de degustare a brânzeturilor de la producătorul Olmín sub forma unui ambalaj primar. Acest lucru contribuie și la recunoașterea lor pe raft. Înalta stabilitate a ambalajului promoțional a fost garantată de o construcție robustă din carton ondulat durabil.
 

 

Promovarea vânzărilor: Ambalaj promoțional cu articole publicitare

Un alt mod de promovare a vânzărilor o reprezintă ambalajele promoționale. Aceste acțiuni de promovare a vânzărilor includ adesea cadouri sau articole promoționale. Acest tip de promovare a vânzărilor este deseori utilizat pe anumite teme, cum ar fi campionatele mondiale de fotbal, aniversări ale companiei, cadouri de Crăciun în ambalaje promoționale sau pentru lansări de produse.

Pentru fabrica de bere cehă, Ferdinand, THIMM a dezvoltat și produs un ambalaj promoțional pentru sticle de bere. Acest ambalaj promoțional include șase sticle de bere, o halbă de bere și articole promoționale.   Datorită structurii sale, halba de bere servește și ca mâner pentru ambalajul promoțional. În plus, ambalajul promoțional oferă o multitudine de opțiuni de imprimare pentru a plasa marca sau pentru texte publicitare.

Se încarcă...
Acest webseite foloseşte Cookies, pentru a vă garanta cele mai bune servicii posibile. Prin vizita dvs. pe Folosirea de Cookies vă exprimaţi acordul www.thimm.ro.