Prezentarea mărfurilor

prezentaremarfa-pdv-promovarevanzari-marketing-succescomercial-THIMM.jpg

Clienții intră în contact direct cu produsele și marca dumneavoastră la punctul de vânzare (Point of Sale). Tocmai aici este necesar să creați o punere în scenă perfectă pentru a motiva clienții să cumpere și pentru a prezenta marca dumneavoastră. Oferiți consumatorilor o experiență la cumpărare!

Ambalaje pentru raft adaptate comerțului

Termenul de Shelf Ready Packaging (SRP) înseamnă ambalaje pentru raft adaptate comerțului. Adaptate comerțului în sensul că unitățile ambalate sunt deja pregătite în cea mai mare măsură posibilă pentru vânzarea la raft. Un ambalaj pentru raft adaptat comercializării poate fi identificat ușor, deschis ușor, plasat pe raft ușor și apoi debarasat ușor. Acesta asigură astfel un management eficient al resurselor limitate de raft.
Ambalajele Shelf Ready, respectiv ambalajele adaptate pentru comerț, îndeplinesc (conform liniilor directoare ale ECR Europe și GS1 Germany GmbH) următoarele cerințe în cadrul lanțului logistic și generează astfel utilitatea descrisă mai sus:

  • Ușor de identificat - Easy Ientification
    Pe un ambalaj de raft adaptat comerțului este necesar să fie rapid identificabile cele mai importante date logistice și denumirea produsului, chiar dacă ambalajul de transport este încă închis. De asemenea, produsele din interiorul ambalajului trebuie să fie ușor identificabile pe raft.
  • Ușor de deschis - Easy Open
    Deschiderea ambalajului ar trebui să necesite un efort de timp și de personal minim. Mecanismul de deschidere în sine trebuie să fie evidențiat în mod clar și să fie ușor identificabil. Riscul de rănire la desfacerea ambalajului trebuie redus pe cât se poate. În vederea amplasării pe raft nu ar trebui să fie necesare și alte mijloace auxiliare.
  • Ușor de plasat - Easy Shelf
    Ambalajul la raft ar trebui să asigure stabilitatea produsului, să se asigure că acesta nu se răstoarnă și că este posibilă stivuirea acestuia. În același timp manipularea trebuie să rămână pe cât se poate de ușoară.
  • Ușor de cumpărat - Easy Shop
    Produsele trebuie să fie ușor accesibile, ușor de luat și ușor de pus înapoi pe raft. Ambalajul intermediar ar putea fi prevăzut de asemenea cu o imagine tipărită eficientă din punctul de vedere al marketingului, care să scoată în evidență numele de marcă și logo-ul. Ambalajul este atractiv chiar și atunci când unitățile de produs sunt aproape vândute.
  • Ușor de debarasat - Easy Dispose
    Ambalajul ar trebui să fie produs pe cât se poate dintr-un singur material fără materiale compozite și să fie ușor pliabil fără a fi necesară utilizarea unor mijloace auxiliare. Acest lucru permite debarasarea simplă a ambalajului.

Display-uri inovatoare și decorațiuni exclusive

Plasarea secundară, utilizată pe lângă suprafețele obișnuite de raft, optimizează prezentarea mărfurilor la punctul de vânzare. Aceasta servește deseori la prezentarea noilor produse, a mărfurilor aflate în promoție și a produselor care se vând cel mai bine.

Display-urile noastre au o structură simplă, sunt sigure, stabile și oferă o calitate ridicată. Producem cele mai diverse soluții pentru display-uri, decorațiuni și elemente pentru vitrine, de la soluții standardizate și modulare până la soluții individuale.

Poziționați produsele dumneavoastră în punctele de vânzare strategice și influențați cumpărăturile spontane!

Costurile crescânde de merchandising în comerț pot influența profiturile dumneavoastră

Și acum trebuie să calculați la costurile directe de producție 40% cheltuieli pentru întreținerea rafturilor. Acestea acoperă activități precum deschiderea, plasarea și aranjarea produselor în rafturile din spațiile comerciale. Înainte de a cădea în capcana costurilor dorim să vă prezentăm soluții adecvate.

Se încarcă...