Clienții intră în contact direct cu produsele și marca dumneavoastră la punctul de vânzare (Point of Sale). Tocmai aici este necesar să creați o punere în scenă perfectă pentru a motiva clienții să cumpere și pentru a prezenta marca dumneavoastră. Oferiți consumatorilor o experiență la cumpărare!
Termenul de Shelf Ready Packaging (SRP) înseamnă ambalaje pentru raft adaptate comerțului. Adaptate comerțului în sensul că unitățile ambalate sunt deja pregătite în cea mai mare măsură posibilă pentru vânzarea la raft. Un ambalaj pentru raft adaptat comercializării poate fi identificat ușor, deschis ușor, plasat pe raft ușor și apoi debarasat ușor. Acesta asigură astfel un management eficient al resurselor limitate de raft.
Ambalajele Shelf Ready, respectiv ambalajele adaptate pentru comerț, îndeplinesc (conform liniilor directoare ale ECR Europe și GS1 Germany GmbH) următoarele cerințe în cadrul lanțului logistic și generează astfel utilitatea descrisă mai sus:
Plasarea secundară, utilizată pe lângă suprafețele obișnuite de raft, optimizează prezentarea mărfurilor la punctul de vânzare. Aceasta servește deseori la prezentarea noilor produse, a mărfurilor aflate în promoție și a produselor care se vând cel mai bine.
Display-urile noastre au o structură simplă, sunt sigure, stabile și oferă o calitate ridicată. Producem cele mai diverse soluții pentru display-uri, decorațiuni și elemente pentru vitrine, de la soluții standardizate și modulare până la soluții individuale.
Poziționați produsele dumneavoastră în punctele de vânzare strategice și influențați cumpărăturile spontane!
Și acum trebuie să calculați la costurile directe de producție 40% cheltuieli pentru întreținerea rafturilor. Acestea acoperă activități precum deschiderea, plasarea și aranjarea produselor în rafturile din spațiile comerciale. Înainte de a cădea în capcana costurilor dorim să vă prezentăm soluții adecvate.