Prăjitura e gata! Tava de copt inovatoare din carton ondulat completează setul de copt Sanella

04.10.2017 Unilever şi THIMM crează o experiență complet nouă de coacere și au dezvoltat setul de copt Sanella "Riesen-Stück Kuchenglück", constând într-o tavă de copt triunghiulară din carton ondulat. Astfel, cele două companii extind piața în domeniu pentru un grup-țintă mai tânăr.

Preparatele de copt sunt adesea punctul de pornire în acest sens. Pentru a se adresa în special tinerilor consumatori, Unilever a dezvoltat setul de copt Sanella „Riesen-Stück Kuchenglück“.
Setul conţine un preparat de copt, 250 g margarină Sanella, zahăr pudră pentru decorat şi o tavă de copt din carton ondulat. Este disponibil în trei variante: cu ciocolată, marmorat şi cu lămâie. Unilever şi THIMM au perfecţionat ideea pe parcursul mai multor luni, folosind toate punctele-forte în domeniu ale grupului THIMM. Astfel, pe lângă dezvoltarea de ambalaje, Grupul THIMM furnizează ambalaje secundare ce includ tăvi inovatoare de copt din carton ondulat, imprimarea ambalajelor și display-uri.

„Designul triunghiular al ambalajului aminteşte de o felie de tort şi, în combinaţie cu tava noastră de copt din carton ondulat, este unic pe piaţă. Tava de copt din seria THIMM foodWave® | heatproof este rezistentă la grăsime și este certificată pentru contactul direct cu alimentele ", explică Malte Zinnecker, Key Account Manager la THIMM. Ambalajul autoportant este folosit şi în a doua cea mai atractivă zonă, fiind astfel necesare puţine elemente de display. Aceasta a dus la un consum redus de materiale şi costuri minime. „Pentru a respecta cerințele ridicate de igienă pentru ambalarea produselor alimentare, THIMM oferă Unilever fabrici certificate conform standardelor BRC/IoP High Risk ", adaugă Jo van Waterschoot, Key Account Manager la THIMM. „În condiții ridicate de igienă, ambalajele furnizate în format plat sunt confecţionate la Unilever și livrate în comerț într-un display acoperit. Display-urile permit o vânzare succesivă și sunt plasate în zona de prerăcire, precum și în zona preparatelor de patiserie.“

Parteneriatul dintre Unilever și THIMM există de mai bine de zece ani. Cooperarea strânsă din echipa interdisciplinară a proiectului și dezvoltarea continuă a primei idei au perfecționat rezultatul.

Despre Unilever

Compania olandezo-britanică este unul dintre cei mai mari furnizori din lume de bunuri de larg consum. Cu 400 de branduri în peste 14 categorii din sectoarele hrană, răcoritoare, îngrijire personală și curăţenie, nici o altă companie nu atinge viața cotidiană a atâtor oameni în moduri atât de diferite. Printre acestea se numără marca de margarină Sanella, care există încă din 1904. De peste 100 de ani, Sanella este partenerul ideal, orice ai vrea să faci în domeniul patiseriei.

Despre THIMM

Grupul THIMM este principalul furnizor de soluții pentru ambalarea și distribuirea de mărfuri. Portofoliul de soluţii include ambalaje din carton ondulat pentru transport şi vânzare, standuri de înaltă calitate (afişaje), sisteme de ambalare din diverse materiale precum și produse tipărite pentru prelucrarea industrială. O gamă largă de servicii în domeniul ambalajelor ce acoperă întregul lanț de aprovizionare completează gama de oferte. Clienții grupului sunt concerne renumite producătoare de articole protejate de mărci din toate branșele. Întreprinderea familială fondată în 1949 are peste 3.000 angajați în 19 puncte de lucru din Germania, Cehia, România, Polonia, Franţa și Mexic și obține o cifră de afaceri de circa 570 milioane euro.

/ 3
Se încarcă...