Experiența privind jocurile la POS: Jocuri și articole pentru fani prezentate într-un mod neobișnuit

11.12.2019 Firma THIMM a fabricat două displayuri inovatoare pentru încurajarea vânzărilor pentru cel mai mare dezvoltator de jocuri și editor Ubisoft. În domeniul electronică și comerț de jucării cu amănuntul ambele standuri de prezentare pe paleți stimulează vânzările de jocuri video, dar și articole de merchandising, care devin din ce în ce mai populare.
Sistem de prezentare pentru jocul pe calculator "Anno 1800" al firmei Ubisoft

Ubisoft este un dezvoltator de top pentru produse interactive de divertisment pe toate platformele disponibile, precum console, telefoane tip smartphone, tablete și calculatoare. Firma a adus pe piața germană în primăvara acestui an jocul pe calculator foarte popular „Anno 1800“. În afară de un DVD standard a fost tipărită și o ediție specială. Pentru lansarea produsului specialiștii în materie de sisteme de prezentare din firma THIMM au dezvoltat o unitate de vânzare specială sub forma unui chioșc istoric pentru ziare. Designul din perioada revoluției industriale din sec. XIX mută acțiunea jocului direct la punctul de vânzare. Prezentarea pe jumătăți de paleți din carton ondulat a fost realizată prin metode de tipar offset de calitate. Clienții pot vedea foarte bine jocurile prezentate - acestea fiind vizibile pe toate laturile sistemului de prezentare. În plus, sistemul de prezentare oferă suficient spațiu pentru vânzătorii detailiști, pentru a putea oferi spre vânzare până la 60 DVD-uri. Cu ajutorul unui vizor detașabil poate fi creat spațiu pentru edițiile opționale speciale. Astfel, sistemul de prezentare oferă o paletă largă de produse pentru comercianții en-detail.

Al doilea sistem de prezentare creativ conceput pentru firma Ubisoft este în momentul de față plasat în comerțul specializat și promovează vânzarea așa numitelor figurine Chibi. Figurinele cu dimensiunea de zece centimetri reprezintă de fapt personajele din jocurile video de acțiune „Tom Clancy’s Rainbow Six Siege“. Astfel de figurine se bucură de popularitate crescândă în rândul celor pasionați de jocuri, deoarece dispun de un cod unic, cu conținuturi exclusive. La începutul vânzării sistemul de prezentare prezenta cele cinci figurine pentru clienți într-o cutie din plastic asigurată împotriva furtului. Sistemele de prezentare de calitate sunt construite pentru o utilizare îndelungată, deoarece obiectele colecționate sunt completate cu noi figurine la intervale regulate. Și la sistemele de prezentare imprimate offset dezvoltatorii firmei THIMM au introdus o funcție variabilă: Displayurile din carton pot fi schimbate în comerțul cu amănuntul, așa încât posesorii mărcii pot decide în mod individual, pentru care dintre cele cinci figurine se face reclamă.

Despre THIMM
Grupul THIMM este principalul furnizor de soluții pentru ambalarea și distribuirea de mărfuri. Portofoliul de soluţii include ambalaje din carton ondulat pentru transport şi vânzare, standuri de înaltă calitate (displayuri), sisteme de ambalare din diverse materiale precum și produse tipărite pentru prelucrarea industrială. O gamă largă de servicii în domeniul ambalajelor ce acoperă întregul lanț de aprovizionare completează gama de oferte. Clienții grupului sunt concerne renumite producătoare de articole protejate de mărci din toate branșele.  Întreprinderea familială înfiinţată în 1949 are peste 3.500 de angajaţi, în 22 de locaţii din Germania, Cehia, România, Polonia, Franţa şi Mexic şi înregistrează în 2018 o cifră de afaceri de 645 milioane Euro.

  • Display pentru articole de merchandising “Tom Clancy’s Rainbow Six Siege” de la Ubisoft
Se încarcă...
Acest webseite foloseşte Cookies, pentru a vă garanta cele mai bune servicii posibile. Prin vizita dvs. pe Folosirea de Cookies vă exprimaţi acordul www.thimm.ro.